the vogue shirt

Saturday, 7 June 2014


Yup, I also got the vogue shirt that came by the June edition of the dutch vogue! I really like it since it's just a simple grey shirt, but it does have a really nice cut ( you can't really see it now since i tucked it in my trousers, but you will, sooner or later ) I decided ..
to pair it with just basic black trousers, a black blazer and a gold chain necklace. Simple, effortless and pretty

oh and I decided to edit the photo's with a light funky gradient, do you like it

with love, Demi.

wearing:
vogue shirt ( dutch vogue edition of June)
pimkie necklace
urban-stiletto bag
h&m blazer
vero moda trousers
h&m shoes.








19 comments:

  1. geweldig hé ? Miste het T shirt vorig jaar (witte versie) maar was er als de kippen bij om deze meteen in te slaan. Mijn mini-me was superblij en eigenlijk vind ik de grijze mooier dan de witte, toch ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa, haha ik miste 'm vorig jaar ook maar een vriendin van mij heeft er wel 3 van ofzo haha. Ja, helemaal gelijk! Vooral dit model is veel mooier en heeft meer 'vorm' dan de witte :) xx

      Delete
  2. Wat zie je er tof uit! Super tof dat shirt. Nu baal ik dat ik hem niet heb :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Ooh misschien kopen ze die editie van de vogue nog bij een boekhandel bij jou in de buurt?

      Delete
  3. Leuke outfit! Dat Vogue-shirt is zooo leuk ♥

    ReplyDelete
  4. That's really cool, there's not one with the UK edition :(
    Lauren
    livinginaboxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thankyou! Ahh that sucks, have they never give one with any edition of the UK's vogue? xx

      Delete
  5. Ik blijf die shirts en jouw haar geweldig vinden! Mooie, chique combi, met mooie details :)

    ReplyDelete
  6. ik heb m ook, vind het echt een gaaf shirt!

    ReplyDelete
  7. Ik heb het shirt ook, echt een heerlijk ding! hij staat je heel erg leuk en mooi!
    liefs, Tessa

    ReplyDelete
  8. Yes! Ik heb hem ook :) Heel fijn shirt en ook een erg leuk model! Leuk gecombineerd.

    ReplyDelete
  9. Je hebt 'm erg leuk gecombineerd zo!

    Jules x

    ReplyDelete
  10. Wat een toffe outfit draag je Demi! Ik vind je Vogue shirt heel mooi :) xo

    ReplyDelete
  11. Whaa! It looks really pretty! I like the way you combined it! :)

    ReplyDelete

thank you for reading and taking the time to comment on my post. xxx