sandy toes and salty hair

Sunday, 15 June 2014

Hii! I'll start by apologizing about the shit load of photo's in this post, but I just really liked them all and I couldn't choose. 
So last week I went to the beach again and the weather was absolutely amazing, it just felt like I was on a holiday! And I feel like I've already told it a 10000 times but I'm just so in love with the beach and it makes me so extremely happy. But going to the beach asks for a comfy outfit, so that's why I choose to wear my primark playsuit, basic h&m tee that I knotted on the side, hema cardigan and my brandy melville hat. When I bought this hat I never thought I'd get so much use out of it at all, but now it feels like I'm wearing it in almost every outfit post! But I just love it sooo much, especially for sunny days like these. Do you also own a hat, and wear it that often that you feel like it just becomes your 'thing' ? Because I certainly do!

with love,
Demi












16 comments:

  1. Echt een prachtige outfit, iets wat ik direct zelf zou willen aandoen!
    En wat een leuke foto's, hihi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super bedankt Liese! Ik vind zulke comfy outfits altijd zo fijn voor het strand! Het ziet er leuk uit maar is toch lekker luchtig :) xx

      Delete
  2. Wat een mooi zomers outfit! Je vest staat er ook heel leuk bij! x

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke outfit!
    En die fotos hebben echt een prachtig effect!
    Liefs lonneke

    ReplyDelete
  4. Leuke outfit. Ik vind het leuk hoe je een simpel t-shirt over je playsuit!! En je foto's hebben een prachtige sfeer. Liefs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Jaa, ik vond het ook wel een leuk effect hebben, en zo zie je niet eens dat het een playsuit is :)

      Delete
  5. Hele leuke foto's Deem en een superleuke outfit draag je! Ik ben ook helemaal weg van rompers/playsuits maar heb tot nu toe geen leuke gevonden. Moet nog leuke aankopen doen voor het zomerseizoen en nodig nieuwe bikini's nodig (die kan je onderhand elk jaar opnieuw kopen) en dan ga ik zeker even langs Primark langs. En je hebt me op ideeën gebracht, als je er een topje opdoet zoals jij dat deed wordt het gewoon een short die ik nog zoek, zo'n mooie wijdvallende. Ook zo'n ontzettend leuke trend, yaaay! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Shar! Ik vind ze ook echt zooo leuk, en ze zitten heerlijk! Het enige nadeel is dat het met naar de wc gaan wat meer werk is haha. Misschien kun je eens bij de forever21 of bij de newlook kijken, daar hebben ze ook leuke vind ik :) En je hebt helemaal gelijk, ik koop ook zo'n elk jaar een nieuwe bikini omdat de oude al versleten is haha. En zulke shortjes zijn ook zo fijn en zien er zo schattig uit! Die heb ik toevallig een omdat ik een oude playsuit kapot had geknipt zodat ik alleen het shortje had :) xxx

      Delete
  6. Prachtige foto's! Volgens mij heb je een ontzettende leuke dag gehad :) x

    ReplyDelete
  7. Ik vind echt dat je straalt op de foto's :-) Super mooi! En wat een toffe playsuit draag je zeg! xo

    ReplyDelete
  8. Wat een mooie foto's! ik vind ze echt geweldig! en je broekje is zo leuk!
    liefs, Tessa

    ReplyDelete
  9. Great pictures!

    www.simonie.dk

    ReplyDelete
  10. Leuke foto's! Ik begrijp dat je niet kon kiezen, haha ;-)

    ♥ Saskia

    ReplyDelete
  11. Wat leuk om je playsuit op die manier te dragen! Ik heb m ook, maar ik heb hem nog niet aangehad! Leuk!!

    ReplyDelete

thank you for reading and taking the time to comment on my post. xxx