it all still feels like a dream.

Thursday, 26 June 2014

Woah. The only word that could describe this evening. I literally did not expect it to be so overwhelming. It was just so crazy that it didn't even feel real, sitting there. For more than 2 years I wanted to go to their concert, but they didn't come here when they released up all night, and I couldn't get tickets for take me home tour. But luckily I did for the where we are tour. And this was literally one of the best nights of my life. Even though it all still feels like a dream. The realisation just hit me when I woke up the next morning. And the morning after is the worst. 
But luckily I already convinced my brother to come with me next year if they're coming again, and If they'll be coming 2 days, just like they did now we will go to both.

But I had literally such a wonderfull evening, and I loved 5sos as the pre-act. Plus, it saved me money for yet another concert since I'd already be going to 3 concerts this year. And I really wanted to go to theirs as well! ;) And they were soooo good live! Just like the boys themselves. And it was really fun because almost everytime they said Amsterdam they were like yooooo amsterdayuuuum. Niall even said 'lekkerding' which sounded so fun in his accent. And they said we were the loudest crowd so far ( but they probably say that at every concert ahaha),  And they even tweeted about it :) and obviously they also said a 'massive thank you!' It just makes me so happy to see all of that.
It feels so weird writing this because when I think about it I have so many things in my head but now I need to write it down I don't even know where to start and I can't even find the right words.

But Lisa and I also filmed a whole lot so I'm thinking about making a little video of it so you can kind of get an impression of what it was like. I filmed and took pictures with my iphone and my dad's digital camera ( which unfortunately doesn't have such a good quality film wise). But now I definitely want a new digital ( vlogging? kind of) camera so I can take it with me to concerts and use it when I want to film some things since my SLR-camera can't film.( And I probably wouldn't take it to a concert anyway)

I hope you enjoy the pictures, because I'm not good at putting my thoughts into words. Sorry.

xoxo,
Demi.


























9 comments:

  1. Waah wat gaaf! Wat fijn dat je er zo van genoten hebt!
    Liefs, Tessa

    ReplyDelete
  2. Het was echt geweldig! En je foto's zijn echt mooi! Ik zat in vak 420, waar zat/stond jij? Zou ik misschien 3 foto's voor mijn Instagram mogen gebruiken? Ik begrijp het als je dat niet wilt. Hoop dat je genoten hebt. Liefs Cami

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hii Cami! Ik zat in vak 121 :) Ja natuurlijk, zou je mij dan wel willen taggen of er bij willen zetten dat ik 'm heb gemaakt? @demivdl En ik heb zeker genoten! xx

      Delete
  3. Ik ben ook geweest en herken PRECIES wat je zegt, heel onwerkelijk allemaal op dat moment.
    Wat was het gaaf he hihi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaa het was zoooo gaaf, ben jij ook de 24ste geweest? En waar zat je? :) xx

      Delete
  4. Wat leek dat je bent geweest en wat een onwijs leuke foto's heb je gemaakt!

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie foto's heb je gemaakt! Ik was er ook, vond het echt geweldig :D

    ReplyDelete
  6. Hahah jij hebt ook al zoveel foto's gemaakt! Ik was er ook dinsdag, ik stond in vak oranje. Ik wist dat jij er ook was dus ik heb nog wel een beetje rondgekeken toen ik in de rij stond maar ik heb je niet gezien haha. Ik vond het concert ook zooo vet. Mooie foto's! Ik heb toevallig vandaag ook een verslagje online staan van het concert op mijn blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha jaaaaa! Aaah gaaf! Wij hadden de kaartjes ongeveer een maand van te voren omdat we dat zo konden regelen, maar daardoor konden we niet kiezen in welk vak we zaten, alleen vonden we dat geen enkel probleem omdat we bang waren dat als we ze gewoon bij de normale verkoop zouden kopen we te laat ofzo zouden zijn netzoals vorig jaar. Bedankt, en ik ben benieuwd dus ik ga meteen even kijken :) xx

      Delete

thank you for reading and taking the time to comment on my post. xxx