the playsuit

Friday, 2 May 2014

Hi there! I think this outfit is definitely one of my favorites on the blog so far. I got this cute playsuit at the Primark not so long ago and I'm totally in love with it, it's so flowy and comfy. And it got a cut in the back ( which you unfortunately can't see in the pictures but you definitely will in the summer pictures) I paired it with my black high knee socks since it wasn't that warm when we shot these pictures but also not that cold. And to make the outfit a bit more casual I added my denim jacket, converse and a floppy hat. It'd be totally summer proof without the socks if you ask me :) 


xxxx,
Demi











26 comments:

  1. Ik blijf het steeds maar zeggen maar je maakt altijd zulke leuke en spontane foto's! Je playsuit is zo leuk! Toen ik ging shoppen van de week in Eindhoven zag ik ook een aantal leuke bij de H&M maar ze waren er niet meer in mijn maat, helaas :( Ik vind zulke dingen echt onwijs tof voor de zomer. Het printje van die van jou is zo leuk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super bedankt sharon! Oh en hadden ze ze ook niet meer in jou maat op de site? Want dan kun je 'm altijd nog bestellen :) x

      Delete
  2. Wat een mooie playsuit, volgens mij zit dat echt heel comfy! Je hebt trouwens echt een mooi spijkerjasje. Je all stars zien er trouwens nog mooi wit uit, die van mij waren helemaal zwart dus ik heb ze gisteren in de was gedaan haha.. Leuke outfit Demi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel, jaaa echt super! Alleen met naar de wc gaan is het irrietant haha. Hopelijk zijn ze nog school geworden :) x

      Delete
  3. Ziet er erg leuk uit, mooie foto's!

    ReplyDelete
  4. Ik vind je outfit echt super leuk zeg! Je playsuit is geweldig <3

    ReplyDelete
  5. lovely outfit girl! lots of love,
    www.rachelkromdijk.nl

    ReplyDelete
  6. Onwijs mooie foto's deem! Die hoed staat je onwijs leuk! En je playsuit is gewoon geweldig :D

    ReplyDelete
  7. Wat een onwijs leuke look!

    xo

    ReplyDelete
  8. Wat een gave outfit! Vind vooral je tas heel mooi!

    ReplyDelete
  9. I love it, and your smile is beautiful.

    ReplyDelete
  10. Wat een super leuke en schattige outfit! Staat je erg goed. En wat leuk, ik heb het zelfde kettinkje :)

    ReplyDelete
  11. Ah, die is zo leuk! Heb hem niet gezien toen ik bij de Primark was, anders was die zeker mee naar huis gegaan haha

    ReplyDelete
  12. Zoiets is echt leuk voor op vakantie ook en het ziet er idd super comfy out! Xx

    ReplyDelete
  13. Leuke en schattige outfit! Kan je goed hebben :)


    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    ReplyDelete
  14. Super leuke playsuit! Echt jaloers! :)

    ReplyDelete
  15. Oh, ik had je blog nog helemaal niet ontdekt, maar ik vind 'm nu al superleuk! Ik ga jevolgen hoor :) Geweldige foto's, dat playsuit is erg mooi. Ik ga ook maar eens op zoek naar zoiets, dat is superhandig in de zomer.
    xx
    fashionosaur.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super bedankt Pauline! En playsuits zijn zooo fijn, ze zitten zo comfy haha :) x

      Delete
  16. Wat een ontzettend leuke outfit! Leuke style heb je! x

    ReplyDelete
  17. wat een super outift, naast de playsuit vind ik je tas ge-wel-dig. Mag ik misschien weten waar je hem vandaan hebt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super Bedankt Anne. En de tas is van urban-stiletto.com! xx

      Delete
  18. Hele leuke outfit. Die playsuit staat je goed!

    Jules x

    ReplyDelete

thank you for reading and taking the time to comment on my post. xxx