a day at the beach...

Friday, 30 May 2014
























Hello! As I'm writing this it's already 12pm and I'm sooooo tired, but I just really wanted to finish this post in time. So if that isn't dedication then I don't know what it is ahah. Anyway, today ( thursday ) I went to the beach, sadly the weather wasn't that good but that didn't take away the fact that it wasn't a nice day. We just wandered around and had lunch at a lovely restaurant, I made quite a few snapshots and I hope you like them.

with love, 
Demi.















16 comments:

  1. ontzettend leuke foto's ; vooral die met de grijze bankjes op het strand ! Top !

    http://seeyouatnine.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ahh was dat de zeemeeuw mar al die leuke sayings? Ik hou van dat restaurant, ik kom daar best vaak haha! Hele mooie foto's heb je gemaakt Deem! Ik hou van het strand :) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa dat was de Zeemeeuw! Haha dit was de 2e keer dat ik er kwam maar ik vind het restaurant er altijd zo leuk uitzien! Dankjewel. Ik oook, ik vind het altijd zo fijn om daar rond te lopen :) xx

      Delete
  4. Je foto's zijn echt te mooi! Ziet eruit als een hele gezellige dag. (:

    ReplyDelete
  5. Ahhh wat een mooie foto's!! Dat restaurant ziet er echt heel gezellig uit :D

    ReplyDelete
  6. Wat een prachtige foto's! Ziet er super leuk uit zeg. En trouwens, je sjaal is zo mooi! Komt hij toevallig van de Forever21? :)

    ReplyDelete
  7. prachtige foto's, ik krijg spontaan zin in een dagje strand hihi

    ReplyDelete
  8. Haha dat bordje over de kat en de man. Heerlijke foto's, altijd lekker uitwaaien op het strand. :) Liefs

    ReplyDelete
  9. Wat een prachtige foto's! Ik krijg spontaan zin in een dagje strand :) En wat een briljant bordje over de kat en man, haha. xo

    ReplyDelete
  10. Mooie foto's ziet er prachtig uit!

    ReplyDelete
  11. Wat een prachtige foto's! Heel gaaf <3

    xoxo
    www.its-dash.com

    ReplyDelete
  12. Wat leuk dat jij in Noordwijk ben geweest. Ik woon in een plaatsje er naast...
    Naar welke strandtent was jij geweest...? Als je weer is in Noordwijk bent ga is naar Strandt-Huys Buitengewoon. Is bij de vuurtoren in de buurt... Erg leuk en bijzonder..

    new blogppost: review

    ReplyDelete

thank you for reading and taking the time to comment on my post. xxx