Berlin haul.

Monday, 31 March 2014

Hii! So if you've read my first part of my Berlin travel diary, you might know that I did a little bit more than only walking around and discovering Berlin. Because what's the point of going to a Beautiful new city if you aren't allowed to also discover new stores - or just new stuff. So here I am showing you what I got. I hope you like it.

with love,
Demi.

bag from Pimkie.



necklace from pimkie.

Heart ring from the brandy melville - other rings from pimkie.



skirt from Pimkie


running shorts from the forever21

tee from the h&m

blazer from the H&M

hat from the brandy melville.


from topshop.
rings from topshop.

10 comments:

  1. Waauw wat heb je veel leuks geshopt! I lovee berlijn ^^

    ReplyDelete
  2. Wat een hele leuke aankoopjes :D !

    ReplyDelete
  3. Ah Demi echt leuke aankopen. Dat shirtje van de h&m vind ik heel mooi. Ben jaloers op je mac lipsticks ze zijn zooooo mooi!!! En vrolijke ringen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel! Jaaa ik ben echt verliefd op mn lippenstiften en mn ringetjes (ondanks dat de ringen van de topshop wel een beetje te groot zijn ) haha! x

      Delete
  4. Hele leuke aankopen! Mooie mac lipsticks, in Berlijn heb ik de kleur Fan Fare gekocht en ben helemaal verliefd erop ♥ Welke kleuren zijn dit die jij hebt gekocht? Jij bent zo te zien nog wel een beetje geslaagd in kleding shoppen - ik heb helemaal niets gekocht.. Vond er helemaal niks aan! Ik en Louise wilden eigenlijk ook naar de Forever 21, maar ons hostel lag te ver weg en we konden er niet met de metro komen. Zooo jammer, we wilden echt heel graag. Maargoed, ik heb het daar ook heel leuk gehad. En jij, is het jou bevallen? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewell! ♥ Ik heb de kleur Plumful en Capricious gekocht en ik ben er echt zoooo blij mee! Ik wilde Plumful al heel lang hebben maar toen ik eerst naar een douglas ging met een mac counter was 'ie al helemaal uitverkocht. Gelukkig hadden ze hem in de echte mac winkel nog wel! Jaa, ik heb niet heel veel kleding gekocht voor mijn doen haha want we hadden niet super veel tijd om te shoppen, maar bij de pimkie hadden ze echt super leuke dingen, en dat voor super goedkoop! Ahh dat is wel jammer! Wij konden er eerst ook niet komen met de bus omdat er een deel van de stad was afgezet blijkbaar, maar toen zijn we wel met de metro gegaan. Maar je kan ook nog altijd naar de forever 21 in Antwerpen gaan, dat is dichter bij en daar is 'ie ook nog eens mega groot! En berlijn is mij echt super bevallen, veel beter dan verwacht! x

      Delete
  5. Leuk rokje heb je gekocht, prachtige kleur!:)

    xx Laura

    ReplyDelete
  6. Prachtige aankopen! Vooral veel liefde voor je twee prachtige MAC lipsticks <3

    ReplyDelete

thank you for reading and taking the time to comment on my post. xxx