busybusybusy

Tuesday, 4 December 2012

oke dit wordt heel even een snelle post in het nederlands, sorry lovelies. Maar ik heb het zoooo verschrikkelijk druk. Ik was vandaag pas om kwart over 4 uit, moest toen snel mijn boeken pakken en nog een half uur fietsen dus ben pas net thuis. En wat was het koud op de fiets, echt toe aan nog meer winterkleding. Aangezien ik die nog niet heel veel heb, alleen aangezien ik laten we het zeggen blut ben moet ik daar nog even op wachten. Nu moet ik dus nog snel mijn wiskunde maken, frans erg goed leren aangezien in daar niet goed voor sta en economie leren. dus dat wordt een drukke avond. Gisteren was ik na school naar lisa gegaan en hebben we daar nog verschikkelijke falende foto's gemaakt en de pakken van 2 voetbal spelers van ons nederlands team aangetrokken die natuurlijk veel te groot waren. Maar ik ga nu snel mijn huiswerk maken, misschien dat ik vanavond na het leren nog iets post maar daar ben ik niet zo zeker van.. Write you soon xx.

No comments:

Post a Comment

thank you for reading and taking the time to comment on my post. xxx