revieuw | daily make up routine.

Friday, 23 November 2012

at first I wanna ask you ; do you mind if i'll post in dutch? because probably most of you use google chrome so there's just an translate button if it's in another language. I prefer english ofcourse because everything sounds so much better in english. But i think i'm just gonna do a bit of both, because like long posts as this i'll do it in dutch. So if you wanna read more, use the translate button!


okeee, dus deze post gaat over mijn dagelijkse make up routine. Nu maak ik me natuurlijk niet altijd op, want bijvoorbeeld op dagen dat ik niks ga doen en niet weg ga maak ik mezelf natuurlijk niet op.
de make-up hier op de foto is wat ik meestal gebruik. Ik gebruik natuurlijk ook wel eens andere dingen zoals concealer of een andere mascara. Ik zal het in de volgorde doen zoals ik het gebruik, dus begin ik met de dagcreme en tonic.

ik gebruik deze tonic en dagcreme al een paar maanden en ben er erg over te spreken! Als ik wakker word was ik eerst mijn gezicht met water, dan gebruik ik de tonic nog om het extra goed schoon te maken en om te overige make-up die er de avond van te voren niet af is gegaan er af te halen. En daarna smeer ik de dagcreme op mijn gezicht. Hij helpt er goed en heb daarom ook haast geen/ niet zo veel last van onzuiverheden. Wat ook wel een beetje komt omdat ik niet zo'n vette huid heb.
dan de blush. Zoals je kunt zien is deze blush van gosh, ik vind hem erg fijn en de kleur lijkt op de foto en in het doosje wel heel erg roze, maar op je huid valt dat wel mee. Ook deze kwast van de hema is erg fijn want hij is echt super zacht!
De wimperkruller en de Soft eyeliner zijn allebei van de Hema. De wimperkruller valt niet heel veel over te zeggen behalve dat ie gewoon goed werkt. De 'soft eyeliner' is ook erg fijn, hij zorgt voor een goede zwarte lijn en is niet te dik.
De mascara. Ik gebruik 'the colossal volum express mascara' van maybelline. Hij is erg fijn maar ik kan nou niet zeggen dat hij super veel volume geeft, want daar zorgt de wimperkruller al voor. Wel is hij goed zwart, heeft hij een fijn borsteltje, en maakt het je wimpers iets dikker. En het laat de wimpers niet aan elkaar plakken en klontert niet. Maar als je echt een mascara zoekt voor volume dan is dit hem niet want bij mij zorgt hij er in ieder geval niet voor.

Hieronder de resultaten van het gebruiken van de wimperkruller, eyeliner en mascara :-)
na het gebruik van de wimperkruller.

na het gebruik van de eyeliner.

na het gebruik van de mascara.

and last: de make-up remover. Die kun je natuurlijk zowel gebruiken net als je wakkerword, of voordat je gaat slapem. Maar aangezien ik het bijna altijd gebruik voordat ik ga slapen komt -ie hier als laatst.
Dit was een uitprobeersel die ik ongeveer een week geleden gekocht heb. Alleen nou ben ik niet zo te spreken over deze make-up removers van de etos. Ze werken wel goed maar ze zijn niet echt zacht op je huid. Als ik er bijvoorbeeld mee over mijn ogen ga om mijn mascara en eyeliner eraf te halen schuurt het nog wel is en ik kan nou niet zeggen dat dat fijn is. dus als je het mij vraagt is dit echt een afrader, want iedereen wil toch zachte doekjes die geen pijn of vervelend gevoel geven?

lots of love from Demi.



No comments:

Post a Comment

thank you for reading and taking the time to comment on my post. xxx