introducing myself...

Wednesday, 3 October 2012

heeeee, aangezien ik hier nieuw op ben zal ik me maar even voorstellen ( niet dat ik daar erg goed in ben maar ik zal mijn best doen hahaha )!. Ik ben dus Demi van de liefvoort, en ik ben 14 jaar. ( word alweer bijna 15 op 18 December ) ik zit in de 3e van de Havo. ik hou erg van Kleding, fashion, quotes, mijn lieve vriendinnen, familie, muziek en one direction ♥ . Ik zal proberen dit blog een beetje up to date te houden maar ik weet niet of me dat gaat lukken aangezien mijn huiswerk, maar ik doe mijn best! ik ben van plan hier te gaan posten over natuurlijk fashion, mijn inspiratie, quotes en natuurlijk wat personelijke dingen, zoals foto's van bijv. nieuwe kleren die ik heb gekocht ofzo. Ook ben ik op dieet, dus misschien dat ik daar soms wat over post.. heb je problemen, wil je gewoon gezellig praten of iets anders? je kunt het altijd vragen en ik zal altijd mijn best te doen om zo goed mogelijk advies te geven! do you have tumblr and do you want to see more fashion? then look here! stay beautiful & classy, but remember; never trashy. xoxo

ohja en p.s. ik houd erg van de engelse taal op de een of andere manier, dus het kan voorkomen dat ik mijn posts in het engels doe!

No comments:

Post a Comment

thank you for reading and taking the time to comment on my post. xxx